تو ...

میدانم که شب هاییست که در آغوش دیگری هستی

خوب میدانم زهره شده بت تو  و تو همانند همان لحظه هایی که من میپرستیدمت خواهی پرستیدش

میدانم که با عشق برایش فریاد میزنی تو را بیشتر از همه ی دنیا دوست دارم

میدانم یک روز خواهد آمد که تو بخاطرش از همه ترس هایت بگذری

حتی بخاطرش همان ف ب لعنتی ات را دی اکتیو کنی

میدانم آن روز می آید که تو تمام وجودت از عشق او فریاد میکشد و او شاید اصلا در این وادی ها نباشد

اما شاید همان روز او هم عاشق تو شود

میدانی تو هیچ وقت عاشقم نشدی چون از همان لحظه ی اول تمام عشقم را نثارت کردم

چون در همان ثانیه اول با نگاهت دلم را باختم

من انقدر کنارت بودم که تو دیگر حسرت نبودنم را نکشیدی

تو هر روز مرا آزار دادی و باز من به پایت ایستادم و گفتم ادمی زاد اشتباه میکند

اما امروز دیگر من توی زندگیت هیچ جایی ندارم

تو دلت را باختی به یک متولد خرداد


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد