تو را میخواهم ای زیبا روی من ...

تیک تاک ...

عقربه های ساعت هم با عشقمان دشمنی داشتند ...

همچنان میرفتند بی وقفه ...

میخواستند زودتر دوشنبه هایمان را از ما بگیرند

میدانم دیگر واژه ی دوشنبه برایت بی معنیست ...

هم برای تو ....

شاید هم برای من ...

اما من هنوز به یاد تو دوشنبه هایمان فروغ میخوانم

گه گاهی که دلم شیطنت میکند

آنقدر میخوانم که تا به آنجا میرسم که فروغ میگوید 


همه میدانند

همه میدانند

که من و تو از آن روزنه ی سرد عبوس

باغ را دیدیم

و از آن شاخه ی بازیگر دور از دست

سیب را چیدیم

همه میترسند

همه میترسند،اما من و تو

به چراغ و آب و آیینه پیوستیم

و نترسیدیم ...


باز دوشنبه است و دلم به آن روزا پر کشید

روزهایی که فقظ من بودم و تو

و عطر تن هایمان

بوسه هایمان همراه با شرمی دخترانه

و هم آغوشیمان در نیمکت های یک کلاس

فقط من و تو

و عشق

وعشق

و عشق




نظرات 6 + ارسال نظر
پوک... سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:09 ق.ظ http://sarabesiyaheman.blogfa.com

چه عجب بانوو...
روبه راهی؟؟؟

bad nistam . mese hamishe faghat dare migzare . omidvaram rahio ke entekhab kardam dobare vasam bonbast nashe .

مهشید چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:39 ب.ظ

هوایی شدم!

هوایی برای چه ؟

مهشید جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:59 ب.ظ

هوایی عشق از دست رفته ام

پوک... شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:12 ب.ظ http://sarabesiyaheman.blogfa.com

سعی کن بانو باید بتونی...

پرستو یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:32 ق.ظ

سلام
عشق جدید پیدا کردی.

eshgh faghat ye bar to zendegie adam etefagh miofte , va hamishe ham khateratesh zendast ,
chera porsidi parastoo jan ?

پرستو دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:26 ق.ظ

گلم جواب کامنتی که به پوپک دادی فک کردم باکسی اشنا شدی.

منظورم از راه یک مسیر جدید تو زندگیمه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد