دارم به این فکر میکنم که اصلا چرا این وبلاگو ساختم . هر روز که میام اینجا تصمیم میگیرم حذفش کنم

مثه چندتا وبلاگی که ساخته شد و حذف شدن . اما بعد که کامنتای پیگیرانه ی چند دوست و میبینم که

اصلا نه ادرسی دارن نه نشونی تصمیم میگیرم بمونم . 




نظرات 6 + ارسال نظر
پرستو دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:24 ق.ظ

عزیزم منم عاشق دوستم شدم ینی عاشق هم شدیم خیلیم شدید ولی الان به دلایلی جدا شدیم خیلی عذاب کشیدم ولی خدا کمکم کرد الان دیگه به نبودنش عادت کردم.تا حالا هروبی خوندم ازنوع عشق خودم نمیدونم چرا همه از هم جدا شدن با این که.عشقاشون خیلی زیبا و پراز خاطرست .

ادما تاز هم جدا میشن چون یک نفر همه ی باوراشو میذاره پای عشقشو یک نفر دیگه هیچ تلاشی نمیکنه .
شاید دیگه دوره ی احساسات گذشته باشه

پوک... دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:04 ق.ظ http://sarabesiyaheman.blogfa.com

چرا ؟؟چرا میخای اینکارو کنی؟

راستش گاهی که بعضی از نوشته هامو میخونم احساس میکنم که خیلی پرت و پلا گفتم .

پرستو دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:13 ق.ظ

نوشته هاتو خیلی دوسدارم خیلی واقعین

harfae delaman va khaterati ke ....
vali man nemitunam ziad khub harfamo benevisam . badish hamine
vaghti bar migardamo dobare mikhonameshun daghighan mese zamanie ke adam filme raghseshu negah kone ....

پوک... دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:21 ب.ظ http://sarabesiyaheman.blogfa.com

دیگه فک کردم خستم دلم پیششه ولی دلش باهام نیست...
کارم شده بودن با دختراییکه هیچ حسی ندارم بهشون
منم مث تو هرشب تنها میرم بام... خودمم و خودم...

بانو توقعی نیست که بیای ما دلمون باهاته هرجا باشی و هرجوری دوستت داریم

پوک... دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:07 ب.ظ http://sarabesiyaheman.blogfa.com

با خود سارا نویسندش اشنایی ندارم ولی اکثر بچه های لز پیجشو میشناسن...
چیزی شده؟

پرستو دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 04:36 ب.ظ

خیلیم قشنگ مینویسی یه لحن که من دوسش دارم .

ممنون پرستو جان .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد